fbpx

“Unistuste tööandja” 2024 konkursi tingimused

  • Konkurssi korraldab OÜ Visionest Institute.
  • Kandideerimine on  avatud kuni 30. novembrini 2023.
  • Kandideerida saab 11 kategoorias:
  1. Elektroonika, telekommunikatsioon, infotehnoloogia, pangandus
  2. Haridus, teadus, koolitus, personalitöö
  3. Avalik sektor, riigi- ja avalik haldus
  4. Transport, logistika
  5. Tööstus, tootmine
  6. Kaubandus, klienditeenindus, jaekaubandus
  7. Õigusala, turundus, reklaam, PR
  8. Konsultatsioon, finants
  9. Kolmas sektor (MTÜ, SA)
  10. Tuleviku tegija: meedia, loomemajandus, tõlkimine, kultuur, meelelahutus, meditsiin, tervishoid, sotsiaaltöö, assisteerimine, administreerimine, ehitus, kinnisvara
  11. Tõusev täht – juhtimine (ettevõtte tegevjuht on aastal 2023 35 aastane või noorem)

Ettevõte, kes tahab kandideerida kategoorias “Tõusev täht – juhtimine”, peab oma kandidatuuri esitama veel mõnes kategoorias.

NB! Kui ühe või teise kategooria alla tuleb ainult kaks kandidaati, siis osalevad nad kategooria all “Tuleviku tegija”.

 

  • Žürii valib igast sektorist ühe finalisti ehk parima ning seejärel nende hulgast peavõitja.
  • Konkursitööde hindamisel lähtub žürii viiest kriteeriumist:
    • selge ja fokuseeritud tööandja brändi positsioneering,
    • ettevõtte sisemise ja välise kuvandi identsus,
    • kas ettevõtte tegevused toetavad tööandja brändi positsioneeringut,
    • kas viis, kuidas ettevõte viib plaane ellu, toetab tööandja brändi positsioneeringut,
    • töötajate rahulolutase.
  • Konkursi võitjad kuulutatakse välja konverenstil „Unistuste tööandja: 100 ideed“ märtsis 2024. aastal.
  • Konkursil ja unistuste tööandja uuringus (praeguste ja potentsiaalsete töötajate arusaam organisatsioonist) osalemise hind on 1990 eurot (+ km). See sisaldab osavõttu „Unistuste tööandja“ konkursist, tagasiside-workshop’i, materjale organisatsiooni kohta (töötajate tagasisidet, välist pilku) ning neli pääset „Unistuste tööandja: 100 ideed“ konverentsile. Tasuta saavad uuringus ja konkursil osaleda MTÜ-d kolmanda sektori kategoorias.
  • Kampaania raames organisatsioonide kohta kogutud infot võidakse kasutada asutusele viitamata ja ilma kooskõlastuseta, sh näidetena konverentsidel, koolitustel ja artiklites.