fbpx

“Unistuste tööandja” 2025 konkursi tingimused

  • Konkurssi korraldab OÜ Visionest Institute.

  • Kandideerimine on  avatud kuni 31. oktoober 2024.

  • Kandideerida saab 11 kategoorias:

  1. Elektroonika, telekommunikatsioon, infotehnoloogia, pangandus

  2. Haridus, teadus, koolitus, personalitöö

  3. Avalik sektor, riigi- ja avalik haldus

  4. Transport, logistika

  5. Tööstus, tootmine

  6. Kaubandus, klienditeenindus, jaekaubandus

  7. Õigusala, turundus, reklaam, PR

  8. Konsultatsioon, finants

  9. Kolmas sektor (MTÜ, SA)

  10. Tuleviku tegija: meedia, loomemajandus, tõlkimine, kultuur, meelelahutus, meditsiin, tervishoid, sotsiaaltöö, assisteerimine, administreerimine, ehitus, kinnisvara

  11. Tõusev täht – juhtimine (ettevõtte tegevjuht on aastal 2024 35 aastane või noorem)

Ettevõte, kes tahab kandideerida kategoorias “Tõusev täht – juhtimine”, peab oma kandidatuuri esitama veel mõnes kategoorias.

NB! Kui ühe või teise kategooria alla tuleb ainult kaks kandidaati, siis osalevad nad kategooria all “Tuleviku tegija”.

  • Žürii valib igast sektorist ühe finalisti ehk parima ning seejärel nende hulgast peavõitja.

  • Konkursitööde hindamisel lähtub žürii viiest kriteeriumist:

    • selge ja fokuseeritud tööandja brändi positsioneering,

    • ettevõtte sisemise ja välise kuvandi identsus,

    • kas ettevõtte tegevused toetavad tööandja brändi positsioneeringut,

    • kas viis, kuidas ettevõte viib plaane ellu, toetab tööandja brändi positsioneeringut,

    • töötajate rahulolutase.

  • Konkursi võitjad kuulutatakse välja konverenstil „Unistuste tööandja: 100 ideed“ 2025. aastal.

  • Konkursil ja unistuste tööandja uuringus (praeguste ja potentsiaalsete töötajate arusaam organisatsioonist) osalemise hind on 1990 eurot (+ km). See sisaldab osavõttu „Unistuste tööandja“ konkursist, tagasiside-workshop’i, materjale organisatsiooni kohta (töötajate tagasisidet, välist pilku) ning neli pääset „Unistuste tööandja: 100 ideed“ konverentsile. Tasuta saavad uuringus ja konkursil osaleda MTÜ-d kolmanda sektori kategoorias.

  • Kampaania raames organisatsioonide kohta kogutud infot võidakse kasutada asutusele viitamata ja ilma kooskõlastuseta, sh näidetena konverentsidel, koolitustel ja artiklites.