Unistuste Tööandja konkursi kolm vaadet
Oluline on mitte ainult näida, vaid ka olla parim tööandja oma inimeste jaoks! Selleks analüüsitakse konkursil kandidaate kolmes vaates ning igale uuringus osalejale anname detailse ülevaate tulemustest.
Juhid
Täidetud ankeedist selgitame välja kuidas näevad juhid oma organisatsiooni kui tööandjat
Praegused töötajad
Läbi töötajate kiituste selgitame välja kuidas näevad praegused töötajad Sinu organisatsiooni kui tööandjat
Potentsiaalsed töötajad
Koostöös CV Keskusega selgitame välja kuidas näevad potentsiaalsed töötajad Sinu organisatsiooni kui tööandjat
Tööandja bränd
Tööandja bränd ehk organisatsiooni tööandja maine on strateegiline töövahend tippjuhile, kelle eestvedamisel sünnib eristuv organisatsioonikultuur. Selleks, et saada oma valdkonnas Unistuse Tööandjaks, tuleb tööandjal oma kuvandit teadlikult positsioneerida ja kommunikeerida.
%
Töötajatest peavad tööandja mainet oluliseks.
Unistuste Tööandja võitjad
Oleme juba kuus aastat välja selgitanud Unistuste Tööandja. Loe lähemalt (kliki logole) miks just see ettevõte tiitliga pärjati. Tahad olla järgmine selles nimekirjas? Registreeri kohe oma ettevõte konkursile!
Miks osaleda Unistuste Tööandja konkursil?
Unistuste Tööandja konkurss toimub juba seitsmendat korda ning on personalitöötajate seas hinnatud konkurss, mis pühendub tööandja brändi positsioneerimisele. Unistuste Tööandja konkursi käigus saad teada kuidas näevad Sinu organisatsiooni praegused ning tulevased töötajad. Saad õppida parimatelt ning workshopil näed ka seda, mis on teiste tase. See analüüs on oluline samm tööandja brändi arendamisel.
%
Tööotsijatest uurivad ettevõte maine ning kultuuri kohta enne kui otsustavad kandideerida
Žürii
Unistuste Tööandja 2020 võitjad selgitab välja tunnustatud tipp- ja personalijuhtidest koosnev žürii.

Renita Käsper
Babbel
Talentide värbamise juht

Anneli Ohvril
Let's Do It World
Tegevjuht

Lauri Tabur
Smartgrow
Tegevjuht

Irene Metsis
FendaF
Asutaja ja juhatuse liige

Kristel Maran
PARE
Juhatuse liige
Hindamiskriteeriumid
– Selge ja fokusseeritud tööandja brändi positsioneering
– Ettevõtte identiteedi ning sisemise ja välise kuvandi identsus
– Kas ettevõtte tegevused toetavad tööandja brändi positsioneeringut?
– Kas viis, kuidas ettevõtte viib kavandatud tegevusi ellu, toetab tööandja brändi positsioneeringut?
– Ettevõtte töötajate rahuolu tase
Konkursil osalemine
Konkurss-uuringu osalustasu
Osalemine on tasuta kõikidele MTÜ-dele (kolmanda sektori kategooria).- Osalemine uuringus
- Detailne ülevaade tulemustest
- Uuringu tulemuste tutvustamise workshop
- Üks “Unistuste tööandja: 100 ideed” konverentsi pääse
- “Unistuste tööandja 2020” tiitli kandidatuur
- Konkursi finalistidele “Unistuste tööandja 2020” märgi kasutamise õigust oma kommunikatsioonis
- Tutvu konkursi tingimustega