fbpx

"Unistuste Tööandja: 100 ideed" hübriidkonverents

3. veebruaril 2022 Tallinnas, PROTO avastustehases
Registreeri

Põhjused konverentsil osalemiseks

 Selle aasta katusteema konverentsil on “LOOTUSRIKKUSE AEG”.

Katusteema on inspireeritud Maailma terviseorganisatsiooni uue aasta sõnumist, et 2022 on aasta, mil pandeemia seljatatakse, kui tegutsetakse üheskoos. See väljavaade annab uut jõudu ja hingamist inimeste tööellu ning annab innustust tegemaks tulevikuplaane.

„Unistuste Tööandja: 100 ideed“ on  populaarne ja hinnatud  personalitöötajate konverents, mis toimub juba üheksandat korda. Konverentsil pühendume tööandja brändi loomisele ja positsioneerimisele, kattes erinevaid talentide sihtgruppe erinevates sektorites nii Eestis kui rahvusvaheliselt.

Konverentsil kuulutame välja ka konkursi Unistuste Tööandja konkursi võitjad.

Saad ülevaate tööandja brändist

Parim ülevaade tööandja brändi arendamisest nii Eestis kui rahvusvaheliselt.

Kiired ja sisukad ettekanded

Kiired ja sisukad ettekanded ning palju networking’ut.

Inspiratsiooni- ja kogemuslood

Inspiratsiooni- ja kogemuslood oma ala parimatelt.

100 suurepärast ideed

Saad kaasa 100 suurepärast ideed, mida oma töös kohe rakendada.

Tööandja bränd

Tööandja bränd ehk organisatsiooni tööandja maine on strateegiline töövahend tippjuhile, kelle eestvedamisel sünnib eristuv organisatsioonikultuur. Selleks, et saada oma valdkonnas Unistuse Tööandjaks, tuleb tööandjal oma kuvandit teadlikult positsioneerida ja kommunikeerida.

%

personalispetsialistidest nõustub, et värbamine muutub järjest rohkem turundusega sarnaseks.

Tule õpi oma ala parimatelt!

Konverentsi programm

Konverentsieelne online workshop-päev

2.02.2022

Lugude kasutamine tööandja brändingus – online workshop

15:00-16:00

See on praktiline ja kaasahaarav workshop rahvusvahelise eksperdi Steve Rawlinguga, kes on aastaid aidanud inimestel arendada uusi ideid ja jutustada oma töödest suurepäraseid lugusid, et luua kontakt klientide, töötajate ja investoritega.

Workshopis tutvustab Steve, kuidas kasutada lugude jutustamist edukalt tööandja brändingus.

Workshop toimub inglise keeles ja online.

Esineja

Steve Rawling (UK) on rahvusvaheline innovatsioonitehnikate raamatu “Be Creative Now” autor (2016) ja storytellingu ekspert Suurbritanniast. Stevel on suurepärane meediakogemus, oskus lugusid struktureerida ja väga hea koolitaja kogemus. Ta oskab ettevõtte lugusid rääkides panna inimesi avanema ja on töötanud nii rahvusvaheliste kui Eesti ettevõtete lugudega.

Steve on endine BBC TV News ajakirjanik ja BBC Academy koolitaja, esineja ja konsultant.

Tööandja bränding alternatiivsetes sotsiaalmeedia kanalites – online workshop

16:00-17:00

Tööandja bränding sotsiaalmeediakanalites on paljude ettevõtete jaoks tänaseks loomulik ja igapäevane tegevus. Eestis piirdub see enamasti kanalitega nagu Facebook, Instagram ja LinkedIn. Rahvusvahelise eksperdi käe all vaatame aga alternatiivsemate ja innovatiivsemate sotsiaalmeediakanalite poole nagu Tik-Tok, Snapchat, Telegram, Viber jt. Saad teada, mida teevad maailma edukad nendes kanalites ja kuidas saaksime seda teadmist rakendada oma tööandja brändingus.

Workshop toimub inglise keeles ja online.

Esineja

Artem Daniliants (FIN)

Artemil on suurepärane ja pidevalt arenev kompetents digimaailmast ning ta on suurepärane esineja  osates keerulisi teemasid kuulaja jaoks lihtsalt avada. Artemi võib nimetada interneti imelapseks ning  digitaalne maailm on tema kirg. Ta on tõeline internetiturunduse ekspert, kellele meeldib ise online-ärisid luua ning ka teisi konsulteerida. Tema eesmärk on jagada oma kogemusi ja entusiasmi oma õpilaste, klientide ja publikuga ning aidata neil oma digitaalsetelt investeeringutelt tulu teenida.

Workshop toimub inglise keeles ja online.

 Konverentsi põhipäev 3.02.2022

 Esimene sessioon – paneeldiskussioon + networking

10:00-12:00

Arhetüüpide mustrid, mis mõjutavad organisatsioone tulevikus

10:00-10:30

Konverentsi avab Kristina Dryža (AUS), kes on trendide uurija, rahvusvaheline kõneleja ja arhetüüpide konsultant. Kristina on trendide uurijana töötanud ligi 20 aastat, aga praegu töötab eelkõige läbi arhetüüpse pilgu. Kristina jagab osalejatega, mis on arhetüüpide mustrid, kuidas need mõjutavad organisatsioone tulevikus ja miks on see üldse oluline.

Kristina on koostööd teinud ja konsulteerinud selliseid ettevõtteid nagu Vertu, IKEA, T-Mobile, Six Senses, AOL, Virgin Group, Unilever, Mastercard, Netflix, JWT, P&G, Vodafone, BSkyB, TBWA, Sony Ericsson, Swedbank, All Nippon Airways, Nissan, OFX, Ogilvy, Tallink, Qantas, earth music & ecology, Bodyshop jpt.

Ettekanne on inglise keeles.

    Politsei = tõelise tundega töö

    10:30-10:45

    Politsei- ja Piirivalveameti kogemuslugu tööandja brändingu arendamisest organisatsioonis: kuhu on tänaseks jõutud ning millised on olnud õppetunnid sellel teel.

       Esineja: Mari-Liis Tammsaar, Politsei- ja Piirivalveameti Põhja prefektuuri personalijuht

        Hübriidtöö tasakaal: lootusrikkalt tulevikku

        10:45-12:00

        Hübriidtöö tulek on positiivne ja oodatud nähtus. Paindlikkus on tore aga nii kaua, kui oskame seda juhtida. Selles paneelis kuulame ettevõtete parimaid praktikaid ja väljakutseid, kuidas toime tulla olukorras, kus töötajad on jagunenud klassikalise kontori ja kodukontori vahel. Uurime, kuidas antud olukorras leida selline tasakaal, et tagatud oleks töötajate terviklik heaolu ja töö saaks efektiivselt tehtud.

        Põhiteemad:

        • Kuidas tagada töötajate heaolu hübriidtöö korral?
        • Milliseid tööriistu kasutada hübriidtöö korraldamiseks?
        • Parimad praktikad ja väljakutsed hübriidtöös.

        Aino-Silvia Tali

        Arendusjuht, Helmes AS

        Anna-Helena Salurand

        Juhtivanalüütik, Wise

        Margit Pugal

         Personalijuht, SEB Pank 

        Lõuna

        12:00-13:00

        Teine sessioon – paneeldiskussioon + networking

        13:00-14:30

        Tootmis- ja tööstusettevõtete parimad personalipraktikad

        Vaatame kitsamalt sisse edukatesse toomis- ja tööstusettevõtetesse. Kuidas on selles sektoris toime tuldud viimase aja heitlike oludega, mis on loonud nii segadust kui ka uusi võimalusi. Muutused on sundinud mitmeid protsesse ettevõtte sees ümber korraldama ja tähelepanu pöörama efektiivsusele. Kuulame, mida on õppida selle valdkonna edu- ja valulugudest.

        Põhiteemad:

        • Missugused on sektori ettevõtete väljakutsed ja mida see tähendab nende töötajate jaoks?
        • Kuidas muutuda efektiivsemaks?
        • Kuidas arendada olemasolevat tööjõudu ning automatiseerida
        • Väljakutsed ja kuidas neid lahendada.

        Krista Vihul

        Baltikumi Personalipartner, Lindström OÜ

        Anny Miilberg

        Personalipartner, Eesti Energia AS

        Tuuliki Poom

        Balti riikide personalijuht, ABB Eesti AS

        Kolmas sessioon – paneeldiskussioon+ networking

        15:00-16:00

        Kriisi õppetunnid: kui tundus, et enam hullemaks minna ei saa…

        Kriis on suurepärane õpetaja ja muutuste ellukutsuja. Kriis sunnib enamasti üle ja ümber vaatama oma eesmärgid ja vahendid, kuidas midagi saavutada. Arutleme, kuidas toime tulla kriitilise olukorra ja segaduse juhtimisega.

        Põhiteemad:

        • Kuidas muutustega toime tulla?
        • Kuidas kriisist tugevamana välja tulla?

        Elis Erm

        Personalijuht, CMA CGM Global Business Services OÜ

        Chris-Helin Loik

        Personali- ja koolitusosakonna juhataja, Lennuliiklusteeninduse AS

        Unistuste Tööandja 2022 konkursi autasustamine

        16:00-16:30

         

        Registreeri “Unistuste Tööandja: 100 ideed” hübriidkonverentsile

        Registreeri Unistuste Tööandja 2022 konverentsile

        Unistuste Tööandja partnerid

        Unistuste tööandjat aitab leida Eesti suurim tööportaal CVKeskus.ee

        Küsimuste korral võta meiega ühendust

        Lisainfo: Aivi Tinnus, aivi.tinnus@mi.ee +372 5688 6008