fbpx

Unistuste Tööandja: 100 ideed online-konverents

Registreeri 2021. aasta konverentsile!

Uuri lähemalt

Põhjused konverentsil osalemiseks

 „Unistuste Tööandja: 100 ideed“ on juba kaheksandat korda toimuv personalitöötajate seas populaarne ja hinnatud konverents. Konverentsil pühendume tööandja brändi loomisele ja positsioneerimisele, kattes erinevaid talentide sihtgruppe erinevates sektorites nii Eestis kui rahvusvaheliselt.  2021. aasta konverents toimub online.

Konverentsil kuulutame välja ka konkursi „Unistuste Tööandja konkursi“ võitjad.

Saad ülevaate tööandja brändist

Parim ülevaade tööandja brändi arendamisest nii Eestis kui rahvusvaheliselt

Kiired ja sisukad ettekanded

Kiired ja sisukad ettekanded ning palju networking’ut

Inspiratsiooni- ja kogemuslood

Inspiratsiooni- ja kogemuslood oma ala parimatelt

100 suurepärast ideed

Saad kaasa 100 suurepärast ideed, mida oma töös kohe rakendada

Tööandja bränd

Tööandja bränd ehk organisatsiooni tööandja maine on strateegiline töövahend tippjuhile, kelle eestvedamisel sünnib eristuv organisatsioonikultuur. Selleks, et saada oma valdkonnas Unistuse Tööandjaks, tuleb tööandjal oma kuvandit teadlikult positsioneerida ja kommunikeerida.

%

personalispetsialistidest nõustub, et värbamine muutub järjest rohkem turundusega sarnaseks.

Soovid õppida oma ala parimatelt?

Konverentsi programm

 Esimene päev – 10.02.2021

 Esimene sessioon – paneeldiskussioon + networking

10.02.2021 13.00-15.00

“Järgmine dimensioon ettevõtte branding’us: IT-sektori kogemus”

IT valdkond on olnud väga konkurentsitihedal värbamisturul juba aastaid ning omavad seetõttu laialdast kogemust atraktiivse tööandja brändi arendamisel. Paneeldiskussioonil arutame koos Eesti edukamate start-up’ide ja IT- tegijatega täpsemalt, mida edukad IT-ettevõtted on teinud tööandja brändi loomisel ja mida neilt õppida on.

Põhiteemad:

  • Strateegiline tööandja bränd ja organisatsiooni kultuur. Kuidas IT valdkonna tööandja brändid erinevad ja mida nad on teinud, et seda saavutada?

  • Kas tööandja brändi on ka kaugtöö tingimustes võimalik arendada või saab ainult hoida saavutatut? Kui arendada, siis missuguseid vahendeid tuleb selleks kasutada?

  • Kuidas mõjutas eelmine aasta tööandja brände? Missugust tüüpi tööandja brändid said kannatada rohkem ja missugused vähem?

  • Kui sisemiselt on paljud tööandjad sarnased, kuidas teha end popiks väljastpoolt vaatajale?

  • Kuidas jagada tööandja brändi kujundamise vastutust ja tööülesandeid nii, et tööl on tulemust?

Sessiooni lõpus toimub ühine kogemuste vahetus teemal “Mida peab tõestama tööandja brändi luues ülemustele ja kuidas seda kõige paremini teha.”

Diskussioon toimub eesti keeles.

Eva-Liisa Šmarjova

Tööandja brändi juht, Pipedrive

Berit Grossberg

Tööandja brändi juht, SMIT

Laura Laasi

Tegevjuht, Toggl Plan

Esinejad

Eva-Liisa Šmarjova – Tööandja brändi juht, Pipedrive
Eva-Liisa Šmarjova on tööandja brändi juht hiljuti ükssarviku staatuse saavutanud müügitarkvara ettevõttes Pipedrive. Eva-Liisa läks Pipedrive’i tööle kaheksa aastat tagasi, olles siis ettevõtte esimene naistöötaja. Tööandja brändi arendamisega on ta tegelenud viimased viis aastat, mil Pipedrive on töökohana pälvinud ohtralt tunnustusi nii Eestis kui ka välismaal. Eva-Liisa usub, et tugev tööandja bränd algab ettevõttest seestpoolt, saades alguse inspireerivatest juhtidest ning selgetest ja jagatud väärtustest.

Berit Grossberg – Tööandja brändi juht, SMIT (Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus)

Beriti sõnade kohaselt on tal au olla SMIT-is tööandja brändijuht. Turunduses on tal nüüdseks kogemust üle 10 aasta, seda peamiselt telekommunikatsiooni ja logistika vallas. Viimastel aastatel on ta suunanud oma teadmised  üritus-, jae-,  ja otseturundusest ning brändingust just tööandja brändingusse (loe: mainesse). Berit naudib oma tööd, sest see mõjutab inimeste töörõõmu ja läbi selle ka asutuse tulemusi.

Laura Laasi – Tegevjuht, Toggl Plan

Laura Laasi on veendunud kaugtöö eestkõneleja. Täielikult kaugtööl põhineva ettevõtte juhina hindab ta asünkroonset töölaadi, ennast ise juhtivaid inimesi ja head kommunikatsiooni ning usub, et edukate meeskondade aluseks on usaldus, avatus ja pädevad juhid. Laura kirjeldab end kui startup-valdkonna Hunt Kriimsilma. Alustanud Toggl Planis viis aastat tagasi turundusjuhina, liikus ta kahe aasta eest tootejuhi kohale. Pandeemia tuules sai temast aga ettevõtte tegevjuht, kes oskab isikliku kogemuse najal osakonnajuhtide väljakutseid mõista ning inimesi neis navigeerimisel toetada.

 

Teine sessioon – paneeldiskussioon + networking

10.02.2021 15.30-17.30

“Murrame tööturule- mida teevad uued tulijad teisiti?”

Arutelus osalevad personalijuhid ettevõtetest, kes on hiljaaegu Eestisse tulnud ja töötajate leidmises edukad olnud nagu näiteks IKEA ja eu-LISA. Kuuleme, kuidas nad on võitnud tähelepanu tööjõuturul, kus konkurents on juba niigi tihe. Paneeldiskussiooni raames jagavad ettevõtted oma kogemusi ja parimaid praktikaid erinevate sektorite lõikes.

Diskussioon toimub inglise keeles. Sessiooni lõpus loome koos reeglid uues normaalsuses kõige paremate tööandja brändide loomiseks.

Põhiteemad:

  • Kas uue tulijana valida väärtuspõhine või kompetentsipõhine värbamine?
  • Kuidas turule tulijana luua alus pikaajalisele lojaalsusele?
  • Kuidas uue tulijana positsioneerida end suurte hiiglaste või paidlike start-up´ide vahele?
  • Kuidas mõjutas COVID-19 uusi ja alles kujunevaid tööandja brände?
  • Missugust parimat rahvusvahelist kogemust tõid need ettevõtted Eestisse kaasa ja millega nad üllatasid?

Laura Lustika (LAT)

Personali- ja organisatsioonikultuuri juht, IKEA Baltics

Kadri Mäe

Personalijuht, Bob W.

Kristi Täht

Personalijuht, eu-LISA

Esinejad

Laura Lustika – Personali- ja organisatsioonikultuuri juht, IKEA Baltics (Eesti, Läti, Leedu)

Laura Lustika on personali- ja organisatsioonikultuuri juht IKEA Baltikumi üksuses. Ta vastutab värbamisprotsesside juhtimise ja koordineerimise eest nii Eestis, Lätis kui ka Leedus. IKEA alustas nii Eesti kui Läti turul tegevust 2-3 aastat tagasi ja tõi kaasa unikaalse kultuuri jaemüügi turul. Laura Lustika jagab kogemusi selle kohta, kuidas värbamine ja teised inimeste ning kultuuriga seotud protsessid töötavad, kui ettevõte on seadnud eesmärgiks olla nii tänaste kui tulevate töötajate jaoks atraktiivne tööandja. Varasemalt on ta töötanud ettevõtetes Douglas Latvia ja Apranga Group.

Kadri Mäe – Personalijuht, Bob W. 

Kadri Mäe on personalitöö professionaal, kel on ette näidata mitmekesine kogemus erinevatest rahvusvahelistest tehnolooogia startuppidest, meediast, fin-tech sektorist, värbamisagentuurist, jne. Kadri kireks on uute meeskondade nullist üles ehitamine ja tugeva organisatsioonikultuuri loomine. Eriline koht tema südames on tööandja brändingul ja 5-tärni väärilise töötajakogemuse loomisel. Kadri on uhke oma töö üle ettevõtetes nagu Scoro, Adcash, Ekspress Meedia ja Opera.

Värske personalijuhina Bob W-s on tema eesmärgiks tutvustada Bob W-d kui kiiresti kasvavat tehnoloogiaettevõtet, mille eesmärgiks on viia hospitality valdkond uuele, loodussäästlikumale tasemele. Samuti hoolitseda selle eest et Bob W multikultuurne tiim kasvaks tarkade ja vastutustundlike uute liikmete võrra, ning ehitada koos üles viietärnilist kogemust pakkuv ettevõttekultuur.

Kristi Täht – Personalijuht, eu-LISA (Euroopa Liidu amet IT-süsteemide juhtimiseks)

Kristi kogemused pärinevad avalikust sektorist. Ta on olnud Euroopa Liidu eesistumise personalijuht, samuti pidanud Justiitsministeeriumi personalijuhi ametit. Huvitavaks kogemuseks peab Kristi Eesti Euroopa Liidu Nõukogu eesistumise aega: selle ettevalmistust, meeskonna loomist, strateegiat, kaasamist ja koostööprojekte. Alates 2018. aastast on Kristi eu-LISA, mille peakorter asub Tallinnas ja IT-süsteemide keskus Strasbourgis, personalijuht.

Teine päev – 11.02.2021

Erisessioon

11.02.2021 11.00-12.00

“Kuidas Töötukassa võib ettevõtetele toeks olla”

Erisessiooni raames tutvustatakse ettevõtete abistamiseks mõeldud meetmeid. Sessiooni lõpus toimub küsimuste ja vastuste voor.

Põhiteemad:

  • Ettevõtete koostöö Töötukassaga- mis on võimalused ja kuidas neid efektiivselt tööprotsessi rakendada?
  • Töötajaid hõlmavad koolitustoetused.
  • Jätkutugi- töötajate toetamine peale tööle saamist.
  • Mis on tööampsud ja kuidas neid vormistada?
  • Case study’d – reaalelu näited sellest, kuidas Töötukassa on ettevõtetele abiks olnud.

Esineja

Livia Laas – Tööandjate teenusejuht, Töötukassa

Livia on töötukassa tööandjate teenusejuht ning tegeleb igapäevaselt tööandjatega koostöö arendamisega. Tööandjad on töötukassa jaoks olulised partnerid, ilma kelleta ei oleks võimalik töötukassal oma tööd teha ning toetada inimeste töö leidmist. Ta usub, et koos töötades ning panustades võidavad sellest kõik tööturu osapooled- tööandjad, kliendid ning laiem avalikkus. Oma ettekandes annabki ta ülevaate hetkel kõige aktuaalsematest tööandjatele suunatud teenustest ning nendega seotud uuendustest.

Kolmas sessioon – paneeldiskussioon+ networking

11.02.2021 13.00-15.00

“Tunnustatud tööandjate kogemus”

Paneeldiskussioonis osalevad ettevõtete esindajad erinevatest Euroopa riikidest, keda on tunnustatud oma silmapaistva töö eest eduka meeskonna loomisel ja ühtekuuluvustunde tekitamisel. Saame kuulda, mis on nende edu võti.

Diskussioon toimub inglise keeles. Sessiooni lõpus mõtleme koos, kuidas luua tööandja brände olukorras, kus globaalne tööjõud on uus normaalsus.

Põhiteemad:

  • Kuidas luua ja juurutada personalitöös protsesse, mis aitaksid ettevõtte töötajatele muljet avaldada? Värbamiskogemuse olulisus.
  • Miks inimesed eelistavad töötada kohalikus ettevõttes, kuigi me liigume aina enam maailmamajanduse suunas?
  • Kuidas uues reaalsuses kasvatada rahvusvahelist konkurentsivõimet ja luua ühtekuuluvustunnet?
  • Juhtimise teadlik arendamine- miks on see töötajate lojaalsuse seisukohalt oluline?
  • Kuidas mõõta ja jälgida seda, mismoodi töötajal päriselt läheb ja kui oluliseks on see pandeemia jooksul muutunud?

Vilja Laaksonen (FIN)

Ärijuht, Aava & Bang Oy

Ragne Maasel

ESG valdkonna juht, LHV

Mindaugas Sestilo (LIT)

 HR Business Partner, Telia Global Services Lithuania

Esinejad

Vilja Laaksonen – Ärijuht, Aava & Bang Oy (Best Workplaces in Finland 2020)

Vilja Laaksonen on ärijuht väikeses turundusagentuuris Aava & Bang Oy, mis sai oma kategoorias 2020. aastal tiitli Parim Töökoht Soomes. Lisaks on ta teadur, kirjanik, ettevõtja ja PhD ning rakendab teaduslikku lähenemist ka juhtimises. Ta usub eluaegsesse õppimisse ja lisaks doktorikraadile omab kahte magistrikraadi, kahte bakalaureusekraadi ja pedagoogilist kvalifikatsiooni. Vilja jagab oma mõtteid selle kohta, kuidas ettevõtet teiste seas esile tuua ja rajada tööandja bränd, mis on tõeliselt eriline. Avatud kommunikatsioon ja töötajate jaoks päriselt olemas olemine peegelduvad ettevõttes positiivse töökultuurina, mida märkavad ka kliendid.

Ragne Maasel – ESG valdkonna juht, LHV (Unistuste tööandja 2014)

Ragne alustas oma tööalast tegevust IT/ startup sektoris turundusjuhi ja konsultandina, aidates alustavatel ettevõtetel siseneda rahvusvahelistele turgudele ja seal ennast turundada. Tema karjäär LHV-s tööandja brändingu juhina sai alguse veidi enam kui 3 aastat tagasi. Täna on Ragne LHV ESG valdkonna juht ning keskendub oma töös sellele, kuidas juhtida ettevõtte jätkusuutlikkust ning keskkonna- ja ühiskondlikku mõju. Tema eesmärk on aru saada, kuidas mõjutada ettevõtte toimimist ja protsesse nii, et jätkusuutlikkus imbuks sisse igasse valdkonda ja saaks kõikides valdkondades tegutsevate inimeste töö ja üldise taju osaks. Ragne töö nii tööandja brändi juhina kui ka nüüd ESG valdkonna juhina on suures pildis muudatuste juhtimine ning töö inimeste, protsesside, emotsioonide ning mõttemallidega ning üldiste organisatsiooni arengu teemadega. Viimati mainitud valdkond on Ragnele kõige südamelähedasem ning sellest räägib ta lähemalt ka oma esitluses.

Mindaugas Sestilo – HR Business Partner, Telia Global Services Lithuania 

Mindaugas Sestilo on Leedu värbamise ekspert. Ta töötab telekomi ettevõttes Telia. Tema varasem töökogemus hõlmab ettevõtteid Barclays Technology Centre Lithuania, Company NameFL Technics ja Compensa Life Vienna Insurance Group SE Leedu. Täna kujundab Mindaugas organisatsiooni kultuuri, HR protsesse ja värbamise terviktsüklit ühe Leedu GBS valdkonna suurima tööandja juures.

 

Unistuste tööandja 2021 autasustamine

11.02.2021 16.00-16.30

Online-konverentsi piletid

Online-konverents kestab 2 päeva. Konverents toimub 10.-11.02.2021

Registreeri Unistuste Tööandja 2021 konverentsile

Unistuste Tööandja partnerid

Unistuste tööandjat aitab leida Eesti suurim tööportaal CVKeskus.ee

Küsimuste korral võta meiega ühendust

Lisainfo: Aivi Tinnus, aivi.tinnus@mi.ee +372 5688 6008