fbpx

Unistuste Tööandja: 100 ideed konverents

Autentne tööandja bränd

 

29. jaanuaril 2020 Kultuurikatlas. 

Uuri lähemaltRegistreeri

Põhjused konverentsil osalemiseks

 „Unistuste Tööandja: 100 ideed“ on juba seitsmendat korda toimuv personalitöötajate seas populaarne ja hinnatud konverents. Konverentsil pühendume tööandja brändi positsioneerimisele ja loomisele ning  erinevatele talentide sihtgruppidele erinevates sektorites nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt.

Konverentsil kuulutame välja ka konkursi „Unistuste Tööandja 2020“ võitjad.

Saad ülevaate tööandja brändist

Parim ülevaade tööandja brändi arendamisest nii Eestis kui rahvusvaheliselt

Kiired ja sisukad ettekanded

Kiired ja sisukad ettekanded ning palju networking’ut

Inspiratsiooni ja kogemuslood

Inspiratsiooni ja kogemuslood oma ala parimatelt

100 suurepärast ideed

Saad kaasa 100 suurepärast ideed, mida oma töös kohe rakendada

“Unistuste Tööandja: 100 ideed” konverentsi esinejad

Kristina Lilleõis

Kristina Lilleõis

Veriff

personalijuht
Kuno Tammearu

Kuno Tammearu

Päästeamet

peadirektor
Dr. Nikolaos Dimitriadis (GRC)

Dr. Nikolaos Dimitriadis (GRC)

Trizma Neuro

tegevjuht
Katrin Koovit

Katrin Koovit

Cleveron

personalijuht
Riho Pihelpuu

Riho Pihelpuu

ADM Interactive

tegevjuht
Tom De Wachter (BEL)

Tom De Wachter (BEL)

Insilencio

tegevjuht
Patrick Depauw (BEL)

Patrick Depauw (BEL)

Social Seeder

tegevjuht
Kaarel Holm

Kaarel Holm

MeetFrank

tegevjuht
Petr Skondrojanis (CZE)

Petr Skondrojanis (CZE)

Cocuma

tegevjuht

Tööandja bränd

Tööandja bränd ehk organisatsiooni tööandja maine on strateegiline töövahend tippjuhile, kelle eestvedamisel sünnib eristuv organisatsioonikultuur. Selleks, et saada oma valdkonnas Unistuse Tööandjaks, tuleb tööandjal oma kuvandit teadlikult positsioneerida ja kommunikeerida.

%

personalispetsialistidest nõustub, et värbamine muutub järjest rohkem turundusega sarnaseks.

Soovid õppida oma ala parimatelt?

Konverentsi programm

Esimene sessioon

10:00 – 12:00

How to turn your company into employer of choice?

 

  • Mis on autentne tööandja bränding ja miks see oluline on?
  • Miks me arvame, et oleme tööandjana erilised, aga tegelikult ei ole?
  • Kuidas täna talente uut moodi meelitada ja hoida?

Tom De Wachter (BEL)

Insilencio tegevjuht

Miks on Päästeametis hea töötada?

 

  • Kuidas jõudis avaliku sektori asutus Unistuste Tööandja 2019 tiitlini?
  • Kuidas oleme südame ja missioonitundega tegutsevate töötajate töö sisu viinud ühiskonnani?
  • Päästeametis on äge töötada – aga miks?

Kuno Tammearu

Päästeameti peadirektor

Why Employer Engagement evolves from “nice to have” to “business critical”?

 

  • Miks oma töötajate poolt jagatud sisul on rohkem mõju kui brändisaadikute omal?
  • Kuidas kasvatada oma soovitajate arvu ja miks see värbamisprotsessi jaoks oluline on?
  • Kuidas edastada kommertsmeedias autentset tööandja brändi sisu?

Patrick Depauw (BEL)

Social Seeder tegevjuht

LÕUNA

Teine sessioon – paneeldiskussioon

13:00 – 14:00

Kuidas kiire ärikasvuga sammu pidades tööandja brändi luua?

Paneeldiskussioonis arutlevad koos Eesti edukaimad start-up’id:
  • Miks organisatsioonikultuur on oluline ja kuidas kiire ärikasvu kõrvalt ühtset tööandja brändi luua?
  • Millised on parimad värbamispraktikad, mentorlussüsteemid ja vajamineva kompetentsi arendamise tehnikad?

Kristina Lilleõis

Veriffi personalijuht

Kaarel Holm

MeetFranki tegevjuht

Katrin Koovit

Cleveroni personalijuht

KOHVIPAUS

Kolmas sessioon

14:30 – 16:30

Kogemuslugu: tugevustepõhine personalijuhtimine.

 

  • Mis on CliftonStrenghts hindamissüsteem ja miks seda kasutama peaks?
  • Kuidas me CliftonStrenghtsini jõudsime ja seeläbi töötajaid värbame?
  • Kuidas CliftonStrengts aitab ADM Interactive’i töötajate isiklikule arengule kaasa?

Riho Pihelpuu

ADM Interactive tegevjuht

The Leadership Brain: Understand, Engage and Achieve more!

 

  • Miks auhindade, boonuste ja ametikõrgendustega premeerimine ei ole eesmärkide saavutamisel efektiivne?
  • Miks peaks tänu neurouuringute tulemustele tänapäeva juhtimismetoodikat muutma?
  • Kuidas uuendusliku neuroteaduse integreerimisega juhtimismeetoditesse rohkem edu saavutada?

Dr. Nikolaos Dimitriadis (GRC)

Trizma Neuro tegevjuht

Väärtuspõhine ettevõtte juhtimine.

 

  • Kuidas meelitada töötajaid pakkudes väärtust, vastutust ning töötajakeskset töökeskkonda?
  • Väärtused on uued ettevõtte eelised.
  • Töötajakeskne ettevõtte mudel on keskkonna loomine, kus töötajad on austatud ning nende eest hoolitsetakse, et nemad hoolitseks Sinu klientide eest.

Petr Skondrojanis (CZE)

Cocuma tegevjuht

Unistuste Tööandja 2020 autasustamine

Konverentsil osalemine

Soodushind kehtib kuni 31.12.2019

 

Registreeri Unistuste Tööandja 2020 konverentsile

Unistuste Tööandja partnerid

Unistuste tööandja konverentsi toetab Eesti suurim tööportaal CVKeskus.ee

Küsimuste korral võta meiega ühendust

Lisainfo: Kertu Reinsalu, kertu.reinsalu@mi.ee, +372 55 621 796